21 November 2005

..GSC wedding.

Weekend ni aku rasa semua orang seybok dgn open house and kenduri. Kalau tak, takkan la MRR2 punya traffic sesak macam hari kerja. Termasuk la aku. Aku gi open house petang semalam. Sejak kena food poisoning last week, aku punya selera makan sekarang dah kurang. Pegi open house pun tak banyak makan. Bagus jugak sebenarnya. It's a good start untuk aku yg nak mula diet ni. Malam semalam aku ke Puchong sebab ada kenduri kawin. Aku memang tak familiar langsung dengan area Puchong. Nak mencari dewan kenduri tu punya la susah. Sampai kat dewan kenduri tu orang semua dah abis makan. Caterer pun macam tak nak layan lagi sebab dia dah start nak packing balik. Tapi nasib baik aku sempat rakamkan gambar ni..





FYI, that's Gerhana SkaCinta performing at the wedding. And if u noticed in the picture, the keyboard player was in full 'kahwin' costume. That's because he is the groom. Fairuz, the keyboard player of GSC is also my ex-classmate and a good friend of mine. Kira ni macam private gig GSC la. Jarang kalau kita pergi kenduri where the band plays good ska music throughout the night. So, that was nice. Best jugak dapat jumpa kengkawan lama semalam. A bit tiring but it was worth it. So to Mohd Fairuz Fadzil AKA Mat Wayar (..sebab wayar dia ada 'short' sket), Selamat Pengantin Baru. Semoga bahagia hingga ke anak cucu.

No comments: