JURNAL : New Year, New Skin

eddvedder.blogspot.com dah bersalin kulit.
How do you like me now..?

Trying to find my writing mojo back.
Wish me luck.

Happy New Year.

9 comments:

  1. spiral said...
     

    awesome dude.

  2. Miss Brat said...
     

    Much better Edd :)

  3. sHa shinizzle said...
     

    sukesukesuke~

    and it's 3 columns! Another thumb up from me ;)


    ps : lame giler tak menapak kat sini :D

  4. Rewan Ishak said...
     

    Aku nak kena adjust balik sebab dah bertahun aku biasa dgn layout lama kau tu.

  5. fadz said...
     

    better!

  6. Edd Vedder said...
     

    Thanks for the feedback guys.. Glad u like it.

    .. I'll try to write more. Kalau boleh.. hehe.

  7. zan said...
     

    Lawa "kulit" baru ko ni edd..

    Yang sebenornyer ko dah excited nak jadi bapak ni..dah tak ingat nak menulis ke..ape ke..hehehehe

    Ke ko tengah carik jalan nak hambat penghutang2 opis ko yang tak bayar2 tu? hahahha

    Salam tahun baru 1430H & 2009M

  8. Edd Vedder said...
     

    zan..
    aku pun mcm kau jugak.. dalam penghijrahan.. nak menjadi bapak orang. Itu jadi priority no 1.. hehe.

  9. Zack said...
     

    fuyoh! lama gila tak ke sini. loved the new layout edd!

Post a Comment